Bent u bekend met het beroep van mobiele-telefoniebeheerder? Veel mensen zullen deze vraag ontkennend beantwoorden. In de meeste gevallen is het dan ook zo dat een personeelslid met een andere functie de taken op het gebied van mobiele telefonie er eenvoudigweg bij neemt. Toch is het beheer van uw mobiele abonnementen zeer serieus en er zou in de regel aanzienlijk meer aandacht aan moeten worden besteed.
Beheer van mobiele telefonie
Voor de bedrijfsvoering van vandaag is mobiele telefonie van essentieel belang. In veel gevallen zijn hier aanzienlijke (verborgen) kosten mee gemoeid. Los van (te) hoge facturen kost het vaak behoorlijk meer tijd, en dus geld, om kennis op te doen over alle mogelijkheden die er bestaan. Toch kunnen deze andere mogelijkheden flinke besparingen opleveren. Uiteraard hebben we het dan nog niet eens over de administratieve rompslomp en de tijdinvestering die u verliest aan de contacten met uw provider. Altronic biedt u hier de oplossing.
De mobiele telefonie moet voortdurend goed verzorgd zijn. U wilt niets mislopen doordat de continuïteit wegvalt of omdat u eenvoudigweg van tijd tot tijd onbereikbaar bent voor uw klanten. U kunt het mobiele-telefoniebeheer en de daarbij behorende administratieve rompslomp uitbesteden aan Altronic. U bent dan verzekerd van een ervaren en deskundige partner die zorgdraagt voor een optimale beschikbaarheid tegen de laagste tarieven. Zo maken wij gebruik van onze meer signaleringstools. Deze informeren u wanneer één of meer abonnementen opzegbaar of verlengbaar zijn. U heeft niets van doen met automatische verlengingen, maar heeft voortdurend de mogelijkheid om opnieuw te kiezen voor de nieuwste en financieel voordeligste abonnementen. Dit betekent dat onnodig te veel betalen aan abonnementsgelden tot het verleden behoort.
U hoeft zelf geen tijd meer te investeren in het vergaren van kennis over de voortdurend veranderende tarieven. Wij nemen u deze zorg uit handen en informeren u proactief wanneer u kunt besparen.
Altronic zorgt voor het beheer van mobiele telefonie
Bij het beheer van mobiele abonnementen kunt u denken aan:
- Het monitoren van einddata en looptijden
- Advies gedurende de looptijd
- Contact onderhouden met uw provider
- Het activeren van nieuwe aansluitingen
- Wisselen en blokkeren van simkaarten