Digitale werkplek

Iedere organisatie vraagt om een goed beveiligde werkomgeving, waardoor medewerkers overal prettig kunnen werken. De digitale werkplek van Altronic biedt een krachtige combinatie van Microsoft 365 en complementaire producten en diensten, zo kunnen uw medewerkers overal optimaal werken.

Microsoft 365

Microsoft 365 biedt u de mogelijkheid om gebruik te maken van de nieuwste technieken om optimaal en veilig (samen) te werken. Hierbij kunt u gebruik maken van Outlook voor e-mail, Sharepoint voor bestanden die toegankelijk moeten zijn voor meerdere personen, Onedrive voor uw persoonlijke bestanden en Teams om optimaal samen te werken.

Vaste partners,
vertrouwde merken

De digitale werkplek

De digitale werkplek is altijd en overal beschikbaar op al uw devices, op een gebruiksvriendelijke en veilige manier, zodat uw onderneming altijd online is.

Intranet

Intranet biedt een veilige en afgeschermde omgeving waar medewerkers informatie kunnen delen, samenwerken en toegang hebben tot interne bedrijfsapplicaties. Daarnaast biedt ons intranet extra functionaliteit die medewerkers optimaal faciliteert en verbindt met uw organisatie.

Loop geen onnodig risico
Doe de Cyber Security Scan en check hoe veilig uw organisatie is.
De voordelen van Altronic

Overal en altijd kunnen werken

Wij zorgen voor de juiste beveiliging en connectiviteit. U kunt overal zorgeloos werken

Up-to-date beveiliging

We voeren regelmatig beveiligingsupdates uit, waardoor uw systemen optimaal beveiligd zijn

Eenvoudig samenwerken

Door optimaal gebruik te maken van alle functionaliteiten van Microsoft Teams, werkt u eenvoudig samen

Eén aanspreekpunt

Volledige ontzorging op gebied van uw gehele ICT omgeving, u kunt met alle vragen bij ons terecht

Digitale handtekening

Met een centraal beheerde e-mail handtekening, versturen uw medewerkers een e-mail altijd met een professionele handtekening, ongeacht vanaf welk device dit gebeurt.

Adoptietraject

Een adoptietraject versnelt de acceptatie van veranderingen in uw ICT-omgeving. Het zorgt ervoor dat medewerkers sneller en optimaal profiteren van alle voordelen die een nieuwe ICT omgeving biedt.

Een digitale werkplek is een concept waarbij alle werk gerelateerde tools, applicaties en informatie toegankelijk zijn via laptops, mobiele telefoons of tablets. Het is een geïntegreerde omgeving die medewerkers in staat stelt om efficiënt en effectief te laten werken, ongeacht hun locatie, apparaat of tijdzone. Een digitale werkplek omvat meestal functies zoals een intranet, e-mail, documentbeheer, samenwerkingstools, agenda’s en diverse andere applicaties die specifiek zijn afgestemd op de behoeften van een organisatie en haar werknemers. 

Een digitale werkplek is een geïntegreerde online omgeving waar werknemers toegang hebben tot applicaties, documenten en communicatiemiddelen die nodig zijn voor hun werk. Het bevordert samenwerking, taakbeheer, documentbeheer en biedt toegang op verschillende apparaten.

Een hybride werkplek verwijst naar een werkomgeving waarin medewerkers zowel op kantoor als op afstand werken. Het is een combinatie van fysiek aanwezig zijn op de traditionele kantoorlocatie en het werken vanuit een externe locatie, zoals thuis of een co-working space.

Ja, een digitale werkplek stelt werknemers in staat om overal en altijd te werken, zolang er een internetverbinding beschikbaar is.

Veelgestelde vragen

Solliciteer nu !

We nemen zo snel mogelijk contact met je op, 
dan kunnen we een kopje koffie drinken!